Besplatni broj: 0800 35 45

Opći uvjeti poslovanja

1. Opći uvjeti

Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima  s područja sigurnosti potrošača, u skladu sa preporukama Gospodarske komore Slovenije i međunarodnih kodeksa za internetsko i e-poslovanje. Internet trgovinom Undo (u nastavku:  ˝internet trgovina˝ ) upravlja Sensilab d.o.o., pružatelj usluge elektronskog poslovanja (u nastavku: ˝ Trgovac˝).

Ponuđač i njegova adresa:

Sensilab d.o.o., Verovškova cesta 55a, 1000 Ljubljana

Matični broj: 2113732000

Porezni broj:  SI27404927

Registracijom u internet trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako imenu njegove elektronske pošte te korisničku lozinku koju odabire sam korisnik. Korisničko ime i lozinka povezani su s unesenim podacima. Posjetitelj registracijom jamči da je punoljetna osoba i da ima potpunu poslovnu sposobnost. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i dobiva pravo na kupnju. Kupnjom korisnik postaje kupac.

Ovi Opći uvjeti poslovanja definiraju poslovanje internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Trgovca te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine.

Sav sadržaj na internetski stranici su informativne i obrazovne svrhe te nisu namijenjeni kao zamjena za liječničko savjetovanje. O koristima i vjerodostojnosti naših savjeta preporučamo da se kupac, u skladu sa svojim zdravstvenim stanjem, posavjetuje s osobnim liječnikom.

2. Pristup informacijama

Trgovac se obvezuje, da će korisniku uvijek biti na raspolaganju:

  • podaci o identitetu poduzeća (ime i mjesto obavljanja poslovne djelatnosti, broj registra),
  • podaci o kontaktu, koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail adresa, telefon,);
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda, odnosno, uslugama iz ponuda web trgovine, uključujući i poslije-prodajne usluge i jamstva.
  • informacije o dostupnosti proizvoda odnosno uslugama internet trgovine. 
  • način i uvjeti dostave proizvoda, odnosno, izvršenje usluga, osobito mjesto i rok dostave;
  • informacije o načinu plaćanja;
  • informacije o roku trajanja ponuda iz internet trgovine; 
  • informacije o razdoblju (roku) u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak; 
  • informacije o mogućnosti vraćanja proizvoda, te o tome koliki je trošak korisnika kada vraća proizvod;
  • informacije o postupku s pritužbama korisnika, te podaci o kontaktnoj osobi Trgovca zaduženoj za odnose i komunikaciju s korisnicima.

 

3. Ponuda proizvoda, rok dostave i preuzimanje proizvoda

Ponuda proizvoda na internet stranici, se zbog prirode poslovanja preko interneta često mijenja i ažurira. Zbog toga može doći do pogrešaka. Molimo vas da nas o njima obavijestite putem maila info@undo.hr ili nas nazovite na besplatni telefon 0800 35 45. Pokušat ćemo problem riješiti u što kraćem roku.

3.1. Rok dostave

Za sve proizvode koji imaju prilikom narudžbe navedenu adresu u Hrvatskoj vrijedi rok dostave koji je naveden na produktnoj stranici u internet trgovini. Svaki proizvod iz internet trgovine je dostupan u razumnom roku.

3.2 Preuzimanje proizvoda i načini plaćanja

Za informacije o preuzimanju proizvoda kliknite ovdje »

4. Cijene

Sve cijene na internet trgovini su navedene u kunama i uključuju PDV, osim ako nije izričito napisano drugačije. Sve cijene u internet trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškova dostave (gledaj točku 3). Sve cijene vrijede samo za elektronsku narudžbu proizvoda putem internet trgovine.
Cijene su važeće u vrijeme ispunjavanja narudžbenice i imaju unaprijed određenu vrijednost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja putem navedenih metoda plaćanja pod uvjetima gore. Unatoč naporima da se ažuriraju točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijeni netočne.

5. Postupak kupnje

5.1. Narudžba primljena

Nakon predaje narudžbe korisnik (kupac) od Trgovca dobije obavijest putem e-pošte da je narudžba primljena. Korisniku (kupcu) su u njegovom profilu na internet stranici Trgovca dostupni svi podaci o statusu i sadržaju pojedinačnog proizvoda.

5.2. Narudžba potvrđena

Ako korisnik (kupac) narudžbe ne otkaže, narudžba ide naprijed u obradu. Trgovac po primitku narudžbe, provjerava dobavljivost naručenih proizvoda i narudžbu potvrdi ili s razlogom odbaci. Trgovac može, kako bi provjerio podatke i jamčio točnost isporuke, telefonskim putem kontaktirati korisnika (kupca), putem broja koji je korisnik (kupac) upisao kao kontaktni broj. Nakon što je narudžba potvrđena, Trgovac korisnika (kupca) putem e- maila obavještava o vremenu dostave. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca, je u ovoj fazi dogovoren (gledaj točku 6).

5.3. Roba otpremljena

Trgovac naručene proizvode pripremi u dogovorenom roku. U e-poruci iz prethodnog pasusa Trgovac poduči korisnika (kupca) također o politici povrata proizvoda i upozna ga s kontaktnim osobama u slučaju tuže ili kašnjenja pri dostavi.

6. Kupoprodajni ugovor

Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Korisnik (kupac) ima pravo da u roku od 14 dana od dana preuzetih proizvoda, kontaktira Trgovca putem e-pošte na info@undo.hr i javi da odstupa od kupoprodajnog ugovora, a da pri tome ne mora navesti razloga za takvu odluku. Povrat kupljenih proizvoda Trgovcu za raskidanje od kupoprodajnog ugovora računa se za poruku o raskidu. Jedini trošak koji zbog raskida od kupoprodajnog ugovora pada na korisnika (kupca) je trošak povrata proizvoda Trgovcu.

Kupljene proizvode je potrebno vratiti Trgovcu najkasnije u roku od 14 dana od dana predane poruke o raskidu od kupoprodajnog ugovora. Kupljene proizvode je potrebno vratiti Trgovcu neoštećene, u nepromijenjenoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, pokvareni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila, a da za to nije kriv korisnik (kupac).

Za vraćene proizvode Trgovac korisniku (kupcu) odmah kad je to moguće, najkasnije u roku od 14 dana od primljene poruke o raskidu kupoprodajnog ugovora vrati uplaćeni iznos odnosno korišteni poklon bon. Trgovac vrati primljenu uplatu korisniku (kupcu) s jednakim sredstvima plaćanja kakve je upotrijebio korisnik (kupac), osim ako je korisnik posebno zahtijevao upotrebu drugog sredstva plaćanja i ako korisnik zbog tog ne snosi nikakvih troškova. Korišteni poklon bon Trgovac vrati u obliku iznosa u dobrom.

Iako uvijek djelujemo u dobroj vjeri može pri promjeni internetskog mjesta doći do grešaka.

Korisnik može trgovca upozoriti za grešku putem besplatnog telefonskog broja 0800 35 45 ili e-pošte.

Ako je zbog greške došlo do neprihvatljivih troškova, trgovac se obvezuje da će probati to riješiti u najkraćem mogućem vremenu.

Pri kupovini na daljinu trgovac može zadržat povrat primljene uplate sve dok ne primi vraćene robe ili dok korisnik (kupac) ne priloži dokaza da je robu poslao nazad, osim ako Trgovac ne ponudi mogućnosti da sam preuzme vraćenu robu.

Korisnik (kupac) nema prava do raskida od ugovora, sklopljenog na daljinu pri dobavi zapečaćene robe, koje nije primjereno za povrat zbog sigurnosti zdravlja ili higijenskih uzroka, ako je korisnik (kupac) nakon dostave otvorio pečat.

Povrat proizvoda pod gornjim uvjetima ne vrijedi za proizvode koji su kupljeni neposredno na prodajnim mjestima poduzeća Sensilab (trgovac).

8. Rješavanje administrativnih pogrešaka

Pogreška je administrativna:

  • ako stvar nema svojstava koja su potrebna za njenu normalnu upotrebu ili za promet;
  • ako stvar nema svojstava koja su potrebna za posebnu upotrebu za koju je kupac kupuje, a ta je bila poznata prodavaču odnosno bi mu trebala biti poznata;
  • ako stvar nema svojstava i odlikovanja koja su bila izravno ili neizravno dogovorena, odnosno propisana;
  • ako je prodavač izručio stvar koja se ne sklada s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model bio prikazan samo zbog obavijesti

Kupac mora Trgovca obavijestiti ili dati precizan opis greške na info@undo.hr najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je bila pogreška otkrivena. Trgovac ne odgovara za greške koje se pojave nakon 2 godine od dana kupovine. Kupac mora trgovcu omogućiti pregled proizvoda.

Ako korisnik (kupac) reklamira proizvod u prvih 6 mjeseci od preuzete robe, mora Trgovac dokazivati da reklamacija korisnika (kupca) nije opravdana, to je da proizvod nema greške. Ako korisnik (kupac) reklamaciju uloži nakon isteka 6 mjeseci od preuzete robe, mora postojanje greške dokazivati sam korisnik (kupac).

Korisnik koji je pravilno obavijestio Trgovca o greški ima pravo od prodavača zahtijevati da:

  • otpravi grešku na robi ili
  • vrati dio plaćenog iznosa u razmjeru do greške ili
  • robu s greškom zamijeni s novom besprijekornom robom ili
  • vratiti uplaćeni iznos.

Odluka kojeg od jamčenih zahtjeva će se uvažiti ovisi o potrošaču i nije vezana na bilo kakav redoslijed njihovih uvažavanja.

Ako postojanje greške nije sporno Trgovac mora čim prije, ali najkasnije u roku od osam dana ugoditi zahtjevu korisnika.

Trgovac mora pismeno odgovoriti korisniku na zahtjev najkasnije u roku od 8 dana od dana primljenog zahtjeva, ako je postojanje greške na robi odnosno nepravilnost pri pruženoj usluzi nevažeća

9. Garancija na zadovoljstvo

Poslujemo prema najvećem etičkom standardu poslovanja i zaštiti korisnika, što predstavlja i naša 100-postotna garancija na zadovoljstvo.

Proizvodi koji imaju garanciju na zadovoljstvo su vidljivo označeni na našoj internet trgovini. Ako s kupljenim proizvodima korisnik (kupac) nije zadovoljan, trgovac mu u 30 dana od datuma početka garancije na zadovoljstvo iznos kupovine vrati u potpunosti. Jedini trošak koji zbog uvažavanja garancije na zadovoljstvo pada na korisnika (kupca) je trošak za povrat proizvoda Trgovcu.

Garancija na zadovoljstvo vrijedi 30 dana od dana kupovine, i to za proizvode u količini narudžbe jedne osobe u vremenskom periodu od jednog mjeseca. Korisnik može dobiti povrat novca i za proizvode višemjesečne upotrebe, no u tom slučaju ostatak proizvoda mora vratiti trgovcu neoštećene, u originalnoj ambalaži i nepromijenjenoj količini zajedno s ambalažom potrošenih proizvoda, s iznimkom ako su proizvodi uništeni, pokvareni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila a da za to korisnik (kupac) nije odgovoran.

Garanciju na zadovoljstvo je moguće iskoristiti jedino s originalnim računom korisnika (kupca).  

Kupac (korisnik) ne može iskoristiti garanciju na zadovoljstvo više od jednom godišnje za isti proizvod. Korisnik može u roku od jedne godine iskoristiti najviše tri garancije na zadovoljstvo za različite proizvode.

Trgovac jamči, da će proizvod služiti njegovoj namjeni, ako se kupac bude držao danih uputa i to je osnova za valjanu garanciju na zadovoljstvo.

Trgovac će povrat novca vratiti najkasnije u 30 dana na bankovni račun kojeg korisnik (kupac) u svojem zahtjevu navede. Za detaljnije informacije o postupku vraćanja proizvoda nazovite na besplatni broj 0800 35 45. 

10. Dostava

Trgovac će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Ugovorni partner za dostavu pošiljki naveden je na zaključku procesa kupovine. Trgovac si pridružuje pravo odabrati drugu dostavnu službu, ako će se na taj način narudžba ispuniti učinkovitije.

U slučaju primjetne štete ambalaže ili robe reklamacija kupca mora biti kupcu ili dostavnoj službi podana prilikom dobivene robe. Kupac nije dužan prihvatiti takvu robu i pošiljku može odbiti. U slučaju da je paket fizički oštećen, u njemu manjka sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja ili su proizvodi u paketu oštećeni, a kupac je takav paket svejedno preuzeo mora kupac postupak reklamacije pokrenuti pri ponuđaču.

11. Sigurnost

Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i skupljanje osobnih podataka te uplata. Trgovac u te namijene koristi 256-bitni SSL certifikat kojeg je izdala za to ovlaštena organizacija.

Za sigurne autorizacije i transakcije s kreditnim karticama brinu se ovlašteni internetski sustavi. Autorizacije kreditnih kartica izvršavaju se u realnom vremenom s instantnim provjeravanjem podataka kod banki. Podaci o karticama se ne sakupljaju na serverima Trgovca.

Za sigurnost je odgovoran i korisnik sam, tako da se pobrine za sigurnost svoga korisničkog imena i lozinke te za odgovarajuću programsku opremu i antivirusnu zaštitu svoga računala.

12. Politika privatnosti

Dio ovih općih uvjeta je također Politika privatnosti koja je dostupna ovdje.

13. Odgovornost

Trgovac se trudi osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene, mogu se promijeniti tako brzo da dobavljač ne uspije ispraviti podatke na internetu pravovremeno. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama i omogućiti će mu da odustane od ugovora ili zamijeni naručeni proizvod.
Iako dobavljač nastoji pružiti točne slike o prodajnim artiklima, sve snimljene fotografije su simboličke.  Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.

14. Pritužbe i sporovi

Trgovac poštuje važeće propise s područja sigurnosti potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkoviti sustav rješavanja pritužbi i osobu zaduženu za kontakt s korisnicima putem elektronske pošte ili telefona. Korisnik (kupac) nas može nazvati na besplatni broj telefona 0800 35 45  ili se može obratiti na e-mail adresu info@undo.hr. Postupak za podnošenje žalbi je dostupan na internet stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv.

Trgovac će u roku od pet dana potvrditi da je primio tužbu i rješenje jamčenog ili garancijskog zahtjeva razriješiti u zakonsko određenom roku. Trgovac će se truditi po svojim najboljim moćima da moguće sporove riješi sporazumno. Ako sporazumno rješenje ne bude postignuto, za rješavanje svih sporova među Trgovcima i korisnicima (kupcima) članak 51 ZPP za to odgovoran lokalni nadležni sud na području kojeg bi trebalo ispuniti obavezu koja je predmet spora.

Za te opće uvjete poslovanja i za sve sporove između Trgovca i korisnicima (kupcima) vrijedi i koristi se slovensko pravo.

Za sve razmjere te za prava i obaveze koje nisu uređene tim Općim uvjetima poslovanja, smisleno se koriste određenja Obligacijsko zakonika, Zakona o elektronskom poslovanju na trgu, Zakon o sigurnosti osobnih podataka i Zakon o sigurnosti potrošača.

14.1 Alternativno rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa zakonskim regulativama, Sensilab ne priznaje nikakvog alternativnog izvođača rješavanja potrošačkih sporova kao zakonitog za rješavanje potrošačkog spora, kojeg bi potrošač pokrenuo u skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (u nastavku ZlsRPS).

U slučaju da kupac/potrošač nije zadovoljan s rješenjem pritužbe, može u skladu sa ZlsRPS uložiti inicijativu za početak postupka alternativnog rješavanja konkretnog potrošačkog spora preko europske platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Sensilab u skladu sa ZlsRPS objavljuje i elektroničku poveznicu na europsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

Kupac se može odlučiti i za podnošenje tužbe nadležnom sudu prema njegovom stalnom prebivalištu.

15. Promjene u općim uvjetima poslovanja

Trgovac može, u slučaju promjene Općih uvjeta koji uređuju poslovanje internet trgovine, sigurnosti podataka i drugih područja koja su vezana uz poslovanje internet trgovine te u slučaju promjene vlastite poslovne politike promijeniti i/ili dopuniti te Opće uvjete poslovanja, s čim će svaki put upoznati i korisnike na primjerene način u što se najviše ubrajaju obavijesti putem internet stranice.

Bilo kakve promjene i/ili dopune Općih uvjeta poslovanja počinju važiti i koristit se istekom osmodnevnog roka od objave promjene i ili dopune. Ako je promjena i ili dopuna Općih uvjeta poslovanja neophodna zbog usklađivanja s propisima mogu te promjene i/ili dopune postati važeće i koristiti se za kratko vrijeme.

Korisnik koji se ne slaže s promjenama ili dopunama mora u roku od 8 dana otkazati svoju registraciju jer nakon 8 dana to više nije moguće. korisnik može otkazati registraciju tako da da trgovcu pošalje pisanu izjavu o otkazivanju.

Opće uvjete poslovanja je usvojio direktor tvrtke Sensilab d.o.o. Domen Ščukovt u Ljubljani, dana 20.6.2019

Želimo vam prijatnu kupovinu u našoj internet trgovini.